Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Αχ βρε Σάκη σε 'φάγαν τα κυκλώματα*...

Επειδή ως εδώ με την καταγραυγή για έναν Σάκη Ρουβά που άκουγαν μέχρι σήμερα όσοι με καλούσαν, αποφάσισα να αλλάξω calling tune! Και θα μου πείτε ποιός νοιάζεται; Και θα σας απαντήσω. Εγώ. Που μ' έβγάλε ο αλητήριος που ακούει στο όνομα Στάθης Παναγιωτόπουλος στον αέρα όση ώρα καλούσε υπό τους -ξεσηκωτικούς ομολογουμένως- ήχους του "Και σε θέλω" και με ρώτησε γιατί Ρουβά;
Γιατί έτσι βρε, γιατί είναι χαρούμενος άνθρωπος και κεφάτος ο Σάκης, γιατί είναι παιχνιδιάρικο και λες αφού μου τηλεφωνείς, άρα κάτι με θέλεις, επομένως άκου το κιόλας.
Γιατί τον Σταμάτη τον Κραουνάκη κορώνα στο κεφάλι μου τον έχω(να σημειώσουμε ότι ο Σταμάτης έχει κάνει ντουέτο με τον Σάκη, όχι για να μην λέτε. Ευχαριστώωωω!), την Τάνια Τσανακλίδου και την Άλκηστη Πρωτοψάλτη τις λατρεύω, τον Λαυρέντη τον αγαπώ, αλλά είμαι ως γνωστόν και πολύπλευρος άνθρωπος. Τον θέλω τον ποπ Σάκη μου σαν άνθρωπος, να φτιάξει λίγο η διάθεση, να τον σκεφτείς τί όμορφο πλάσμα που είναι να ξεκουραστεί η σκέψη, να ανέβουν τα επίπεδα ενδορφίνης, να νιώσεις χαρά! Και να σημειώσω ότι τα επικριτικά σχόλια επ' αυτού, μόνο από άντρες έχουν ειπωθεί(τυχαίο;;;). Οι γυναίκες το απολάμβαναν πάραυτα.
Ωραία, λοιπόν, αφού φτάσαμε σ' αυτό το σημείο, άλλαξα τραγούδι (να δω τί θα καταλάβουν!) κι έβαλα Depeche Mode και Enjoy the silence, αλλά ως εδώ! Δεν θα περάσει ο φασισμός. Έκανα μια μικρή υποχώρηση, γιατί δεν έβρισκα σε calling tune το Ναυτικός αρτίστας του Λαυρέντη, να τ' ακούνε οι άλλοι και να χαίρομαι εγώ που το διάλεξα. Ο Σάκης όμως, παραμένει Σάκης, ό,τι και να λέμε...
Τ'  άτιμα τα ραδιοφωνικά κυκλώματα, Σάκη μου, σε φάγανε...αλλά έχε χάρη που αγαπώ κι εκτιμώ τον επαίσχυντο-είρωνα-επικριτικό τύπο, αλλιώς...

Depeche Mode- Enjoy the silence


* Ναι, Στάθη, εσένα εννοώ, δεν θέλω δήθεν αθώο βλέμμα! Όταν ο "πρόεδρος" πήγαινε στο S Club και ανέβαινε στην πίστα να τραγουδήσουν μαζί το Satisfaction, δεν ρώτησες γιατί. Το μουσικό τουτ-τουτ σε πείραξε, τς τς τς, θνητοί, τί περιμένεις!

Και μετά την παραφροσύνη -και τη φουρτούνα ως γνωστόν-, επέρχεται η νηνεμία ;-)

2 σχόλια:

  1. Χαχαχα!Είσαι μία θεότητα!!!Ή μάλλον είστε δύο θεότητες, εσύ κι ο Στάθης...Τελείωσεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελάτε κι άλλοι να ενσαρκώσουμε το δωδεκάθεο, μπορούμε! :-p
      Μα ακούς εκεί, γιατί Σάκη; Ερώτηση είναι αυτή τώρα;
      Τς, τς, τς το ξανάπα: Θνητοί, τι περιμένεις!χαχα
      ;-)

      Διαγραφή