Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Το επόμενο έρχεται...κάποια στιγμή στο μέλλον

'Ολα τα είχαμε οι αυξήσεις στα εισιτήρια των ΜΜΜ, η αλλαγή δρομολογίων, οι συγχωνεύσεις των οργανισμών συγκοινωνιών (ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΤΡΑΜ, ΜΕΤΡΟ κλπ) και η διαγραφή και ακύρωση δρομολογίων προς το κέντρο, μας έλειπαν.
Είναι και που διακρίνονται από τόση συνέπεια και συχνότητα, τόσο εξαιρετικά ανθρώπινες και γεμάτες σεβασμό προς το επιβατικό κοινό συνθήκες που όσο να πεις έχουν περιθώρια χειροτέρευσης.
Oh mon dieu!Impossible!Δεν είναι τίποτα, απλώς όταν ταράζομαι το εκφράζω στα γαλλικά για έναν μη διερευνημένο μέχρι στιγμής λόγο.
Κάθομαι όμορφα-όμορφα μπροστά στον υπολογιστή μου, ακούω Spam radio -εννοείται- κι έχω ανοιχτή τηλεόραση στις ειδήσεις να παίρνει καμιά ενδιαφέρουσα είδηση το αυτάκι μου. Εκεί, λοιπόν, είναι που ρίχνω το βλέμμα μου σ' ένα γνωστό τρόλεϊ στο ρεπορτάζ του δελτίου, το 12 και διαβάζω τον τίτλο που με κάνει να δυναμώσω την ένταση και να μείνω ενεή ακούγοντας.
Οι οργανισμοί συγκοινωνιών χρωστούν υπέρογκα ποσά -δεν σας τα λέω γιατί με τόση ζέστη και άζωτο στην ατμόσφαιρα, δεν το γλιτώνουμε το εγκεφαλικούλι- και το υπουργείο σκέφτεται σοβαρά να αυξήσει την τιμή του εισιτηρίου, γιατί είναι τόοοοοοοοσο φθηνό ήδη, ώστε να αυξήσει τα έσοδα και να μπορέσει να ξεχρεώσει. Επίσης, υπάρχει έντονα η σκέψη να συγχωνευθούν όλοι οι επιμέρους οργανισμοί, ΕΘΕΛ, ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ κλπ, αλλά και να μειωθούν δρομολόγια, να ακυρωθούν άλλα, ώστε να μειωθεί το κόστος.
Απορία: Πώς δημιουργήθηκαν όλα αυτά τα χρέη απ' τη στιγμή που πληρώνουμε τα εισιτήρια και τις μηνιαίες κάρτες απεριορίστων, δεν έχουμε δει νέες αγορές σε τρόλεϊ, συρμούς ή λεωφορεία που να δικαιολογούν έξοδα και δεν έχουν υπάρξει νέες προσλήψεις, καθώς τα δρομολόγια αντί να είναι πιο συχνά όλο και αραιώνουν. Ποιος πήρε όλα αυτά τα χρήματα; Πού ακριβώς πήγαν, πού κατέληξαν και κυρίως, για ποιο πράγμα ξοδεύτηκαν;

Από 25 Ιουλίου αναστέλλονται τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ 12 με 2πμ, τώρα οι λόγοι μπορεί να είναι ότι είναι καλοκαίρι και φεύγουν για διακοπές οι Αθηναίοι, είναι περίοδος αδειών και για τους εργαζόμενους στα μέσα, οπότε γιατί να συνεχίσει;
Κανείς, βέβαια, δεν έχει σκεφτεί ότι μια πόλη με 2-2,5 εκατομμύρια κατοίκους δύσκολα αδειάζει και ακόμη δυσκολότερα οι εναπομείναντες παύουν να μετακινούνται, καθώς είναι καλοκαίρι!Θέλουν λογικά να βγουν, να χαρούν τον καιρό, να ξενυχτίσουν, μια και η εποχή είναι η καταλληλότερη για άνευ ωραρίων και ορίων διασκέδαση, βόλτες και γενικά, τέτοια ωραία πράγματα.
Όχι, σου λέει, να κάτσεις μέσα να σκάσεις ή να φας όλη τη ζέστη και να πάθεις ηλίαση περιμένοντας το λεωφορείο ή το τρόλεϊ να έρθει, ή να γίνεσαι κονσερβοποιημένη σαρδέλα μέσα στον ΗΣΑΠ και το μετρό -όταν έρχονται πια- και να μην έχουν και κλιματισμό!
Ελπίζω να λειτουργήσει η όποια λογική υπάρχει στους ιθύνοντες και να σκεφτούν λίγο το επιβατικό κοινό που και πληρώνει και περιμένει μια αιωνιότητα και μια μέρα (κατά την ομώνυμη ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου -την ήθελε την ποιότητα της η στιγμή) για να μετακινηθεί, στριμώχνεται σαν λαθρομετανάστης στο πλοίο των λαθρέμπορων και αντιμετωπίζεται σαν τσουβάλι με πατάτες που και να πέσει και να ποδοπατηθεί, δεν έγινε και τίποτα μωρέεεεεεεεεεεεεεεε...!
Ο ωχαδερφισμός σ΄αυτή τη χώρα είναι καθεστώς, δυστυχώς...
Και ποιός τη πληρώνει πάντα; Εμείς οι πολίτες.
Έτσι, για να ξέρετε, το λεωφορείο, το τρόλεϊ, το βαγόνι που περιμένετε, θα έρθει. Κάποια στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου