Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Ένα νησί αλλιώτικο απ' τα άλλα...

Είμαι άρρωστη κι εγώ όταν είμαι άρρωστη δεν έχω κέφια. Είμαι κατσούφα, μες στην αδράνεια, τη μιζέρια, τη μιρμιριά και τη γκρίνια και δεν έχω και καμία διάθεση να σχολιάσω τίποτε, γιατί υπό αυτές τις συνθήκες μπορεί να γίνω και κακιά!
Αλλά επειδή παραμένω ειλικρινής: Το Νησί είναι ό,τι ωραιότερο έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση από όλες τις απόψεις. Σε συγκινεί τόσο βαθιά με την απλότητα της ουσίας του θέματος και συνάμα σου βγάζει ένα λυτρωτικό κλάμα, σαν να καθαρίζει η ψυχή. Ο Στέλιος Μάϊνας όσο περνούν τα χρόνια αποδεικνύει πόσο ταλαντούχος, πόσο καταπληκτικός ηθοποιός είναι και η Κατερίνα Λέχου σε αφήνει άναυδο, γιατί είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις μια πανέμορφη γυναίκα που έκανε σε όλες τις κωμικές σειρές που πρωταγωνιστούσε την ωραία σκέτο, ή την ωραία αφελή, ή την ωραία κωμική, να αποδεικνύει πως τελικά μπορεί μια πανέμορφη γυναίκα να είναι μια τόσο καλή ηθοποιός που να ξεχνάς πόσο όμορφη είναι!
Η φωτογραφία, η σκηνοθεσία, το μοντάζ, οι ερμηνείες όλων των ηθοποιών και των πιο μικρών ρόλων, τα πλάνα της Κρήτης, εκείνης της Κρήτης που ακόμη αναζητούμε, η παραγωγή, γιατί οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στον Νίνο Ελματζιόγλου ότι δεν έκανε περικοπές σε ένα αριστούργημα σαν αυτό, ώστε ως τέτοιο να φτάσει στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, απλώς εξαιρετικά.
Για αυτή την τηλεόραση αξίζει να δαπανώνται χρήματα, όχι για Big Brother, Αγρότης Μόνος Ψάχνει, Master Chef, Top Chef κλπ. ούτε για τα δικαιώματα αυτών των ανεκδιήγητων τούρκικων σαπουνιών. Βεβαίως, θέλουμε και κωμωδίες, αλλά με ποιότητα που να δείχνει σεβασμό στον τηλεθεατή κι όχι να προσβάλλει τη νοημοσύνη του.Καθημερινό φαινόμενο το τελευταίο από τα ελληνικά κανάλια και όχι μόνο.
Έγινα κακιά τελικά, ε; Εντάξει, είπαμε είμαι άρρωστη κι άμα είμαι, έχω θέμα!
Α, είδα και Just the two of Us, ομολογώ ότι δεν με ενθουσίασε το περιεχόμενο ούτε οι συμμετέχοντες, αλλά η κριτική επιτροπή είναι ενδιαφέρουσα και κυρίως, όταν υπάρχει ο Γιώργος Καπουτζίδης εγώ είμαι τρισευτυχισμένη τηλεθεάτρια! Μου φτιάχνει το κέφι, είναι κεφάτος, γεμάτος ενέργεια, ευφυής και με τρομερή αίσθηση του χιούμορ και του αυτοσαρκασμού, ευφάνταστος, αλλά το βασικότερο, Σερραίος και γιος της δασκάλας της μαμάς μου (ακόμη τη στοιχειώνει η κυρία Ευανθία κι ας έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που πήγαινε η μαμά μου τρίτη δημοτικού!).
Τέλος, οι τηλεοπτικές παραγωγές θα έπρεπε να είναι όπως ακριβώς το Νησί και οι άνθρωποι της τηλεόρασης τόσο ταλαντούχοι, ακομπλεξάριστοι και γειωμένοι, όσο ο αγαπημένος μου Σερραίος!

Υ.Γ.1. Ναι, ο Λ. Πανταζής δολοφόνησε εν ψυχρώ και το "Εξαιρέσεις" του Rous και το "Στης Εκκλησιάς την πόρτα" του Μ. Πυροβολάκη, όπως και η Φλ. Θεοδώρου με τον Μ.Ιατρόπουλο το "Η καρδιά μου" των Όπα (με πιο πρόσφατη εκτέλεση από Γ. Μαζωνάκη). Χωρίς κανένα ίχνος ενοχής και ντροπής! Ουφ, θα έσκαγα αν δεν το 'λεγα. Σας εξήγησα, οι παρενέργειες της λαρυγγίτιδας! Πρόβλημα...
2. Κάνω και αφωνία, οπότε το πρόβλημα μεγαλώνει, αφού δεν μπορώ να μιλήσω, κάπου πρέπει να διοχετεύσω την αρνητική μου ενέργεια!Συγνώμη που εσείς είστε οι παραλήπτες του προϊόντος αυτής.