Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Όσο έχεις τον εαυτό σου, μην φοβάσαι τίποτα...


Βαθιά ανάσα να ξεχνιέσαι, να ηρεμείς, να μην φοβάσαι, να πιστεύεις σ' εσένα, να πατάς γερά στη γη και ν' ανοίγεις φτερά στον ουρανό για να πετάς ψηλά!
Να λες μπορώ, αντέχω, θέλω, νιώθω, χρειάζομαι, αξίζω, προσπαθώ, θα τα καταφέρω, είμαι εγώ πάνω απ' όλα κι αν λυγίσω κι αν δω τα δεδομένα να ανατρέπονται και τη ζωή μου ν' αλλάζει τροχιά, θα πω εντάξει, δεν έγινε και τίποτε. Είμαι καλά, έχω εμένα, έτσι είναι η ζωή, αλλά όπως απρόσμενα και δυσάρεστα ανατρέπει τα δεδομένα, μπορεί να το κάνει και ανέλπιστα ευχάριστα. Κι έτσι διαλέγω την τροχιά κι αλλάζω πορεία ή απλώς αφήνω να δω πού θα με βγάλει.
Ειδικά, τώρα που σαν χώρα όλα τα προβλήματα μοιάζουν να μας πνίγουν, τώρα που στα προσωπικά προβλήματα του καθένα μπήκαν και ολόκληρης της Ελλάδας, είναι η πιο κατάλληλη στιγμή να πεις αλλάζω τη ζωή μου γιατί έτσι θέλω, γιατί μπορώ, γιατί δεν θέλω ό,τι περισσεύει, ό,τι βαραίνει κι ό,τι δεν χρειάζεται. Δύσκολη και επώδυνη απόφαση, αλλά αναγκαία.
Και στη ζωή μας και όσον αφορά την γενικότερη κατάσταση, ό,τι δεν μας κάνει και δεν λειτουργεί, αλλάξτε το!
Και όπως έλεγα νωρίτερα σε μια συζήτηση:Το "πάντα" είναι πολύ και το "ποτέ" ψέμα... Γι' αυτό ας αρκεστούμε σε όσο μας κάνει ευτυχισμένους και ας μην αφορίζουμε τίποτε απ' τη ζωή μας.
Ποτέ δεν ξέρεις τί θα συμβεί και τί θα φέρει...