Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ο φασισμός είναι κοντά -κι όχι μόνο στην παράνοια...

Διάβασα στο Βήμα της Κυριακής ένα θέμα για τη Χρυσή Αυγή, για την αλήθεια που κρύβεται από πίσω. Κι έπαθα σοκ. Ήξερα τί μιάσματα είναι, αλλά δεν είχε φτάσει η φαντασία μου στο ότι θα είχαν στα ψηφοδέλτια και τελευταία στιγμή -για να μπορέσουν να μπουν στη Βουλή- θα απέσυραν κατηγορούμενο για παιδοφιλία!!! Όπως κι έναν ο οποίος έχει καταδικαστεί και ήταν στη φυλακή για φόνο!!! Το διάβασα κι ένιωθα να ανεβαίνει η πίεσή μου, ήθελα να βγω και να αρχίσω να ρωτάω φωνάζοντας ποιος ηλίθιος θα ψηφίσει τα κτήνη; Ποιο ζώο δήλωσε στην πρόθεση ψήφου τα τομάρια; Να δω κι εγώ ποιοι είναι όλοι αυτοί με τους οποίους θέλω να με χωρίζει ένας γαλαξίας κι ένα σύμπαν ολόκληρο αν γίνεται. Αυτά τα όντα επευφημούν τον Χίτλερ και επιβραβεύουν τη δράση του. Θεωρούν επανάσταση τη χούντα των συνταγματαρχών, γιορτάζουν σαν εθνική εορτή -κι όχι ως μαύρη επέτειο- την 21η Απριλίου κι έχουν εσωτερικό ανέκδοτο "έξω οι ξένοι, μέσα οι ξένες". Ε, βέβαια, γιατί υπάρχει κι ο φαλλοκρατισμός, πέραν του φασισταριού! Συγνώμη για τις φράσεις που θα χρησιμοποιήσω, δεν μου ταιριάζουν και δεν είναι ωραίες, αλλά αποτυπώνουν την πραγματικότητα. Δεν δέχονται να τους πηδάνε τις γυναίκες οι ξένοι, αλλά εκείνοι είναι μάγκες να πηδάνε τις γυναίκες των ξένων. Για τέτοιο πνευματικό εύρος μιλάμε, τέτοιο κριτικό πεδίο, για τέτοια ωριμότητα σκέψης και πολυεπίπεδη πάνω απ' όλα. Όταν λες ανοιχτόμυαλοι, φιλελεύθεροι και δημοκρατικοί άνθρωποι αυτοί έρχονται πρώτοι-πρώτοι στο μυαλό! Έτσι δεν είναι;
Να 'το πάλι, μου ξανανεβαίνει η πίεση...Α, ρε υπερτασική θα με κάνουν στα 23 οι νεάτερνταλ!
Τέλος πάντων...
Σήμερα διάβασα ένα άρθρο της Μαργαρρίτας Μυτιληναίου με την οποία συμφωνώ απόλυτα σ' αυτά που γράφει. Διαβάστε το, νομίζω εκφράζει πολλούς και σίγουρα όλους όσοι είμαστε εδώ στο σπιτάκι μου.
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=14581

Επίσης, όσοι δεν έχετε διαβάσει την περσινή ανάρτηση για την εκπληκτική εμπειρία που είχαμε οι επιβάτες του μετρό με τα φασιστόμουτρα, μπορείτε να πάρετε μια γεύση περί τίνος πρόκειται στον παρακάτω σύνδεσμο: http://panayota-k.blogspot.com/2011/01/blog-post_30.html

Σας παρακαλώ, εσείς αγαπητοί μου, παραμείνετε δημοκρατικοί, φιλελεύθεροι, ανθρωπιστές, αντιρατσιστές και, πάνω απ' όλα, άνθρωποι με μυαλό και καρδιά ανοιχτά κι υγιή.